جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186926
۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
اراک

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز، یاد و نام شهدای ما همچنان الهام‌بخش نسل‌های جدید است و آن‌ها را به جستجوی عدالت و آزادی در هر گوشه‌ای از جهان فرا می‌خواند، این الگوها، نه تنها به ما یادآوری می‌کنند که آزادی بهای گرانب‌هایی دارد، بلکه ما را به مسئولیت‌پذیری در برابر آرمان‌های والای انسانی ترغیب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در ویژه برنامه شهدا که در بوستان امام علی(ع) ساوه برگزار شد؛ گفت: ما مهمان شهدا هستیم و به یقین، در محضر آنان قرار داریم. جایگاه شهدا روشن و معین است، هر چند که درک این حقیقت برای ما دشوار باشد، آنان زنده‌اند و در جوار خداوند روزی می‌خورند.

وی افزود: امروز خون شهدا، چراغی روشن برای تمام مردم آزاده دنیا است. این قهرمانان با فداکاری و جان‌فشانی خود، نه تنها بر صفحات تاریخ کشورمان، بلکه بر دل‌های آزادی‌خواهان جهان نقش بسته‌اند و یاد آن‌ها همواره در ذهن و قلب ما زنده است و نماد مقاومت و استقامت در برابر ظلم و ستم هستند.

سردار عسگری تصریح کرد: اگر جوانان ما به مقام والایی دست یافته‌اند، این به خاطر قدرت نرم و روحیه‌ای است که امام خمینی (ره) در آن‌ها ایجاد کرد. این روحیه، جوانان را به سوی ایثار و فداکاری هدایت کرد و آنان را به نمادهای سرزندگی و امید تبدیل کرد. امام راحل با کلام و عمل خود، چراغ راهی برای نسل‌های آینده فراروی آنان نهاد.

وی تأکید کرد: امروز، یاد و نام شهدای ما همچنان الهام‌بخش نسل‌های جدید است و آن‌ها را به جستجوی عدالت و آزادی در هر گوشه‌ای از جهان فرا می‌خواند، این الگوها، نه تنها به ما یادآوری می‌کنند که آزادی بهای گرانب‌هایی دارد، بلکه ما را به مسئولیت‌پذیری در برابر آرمان‌های والای انسانی ترغیب می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی در ادامه بیان کرد: نصرت الهی شامل حال شهدا شد، کسانی که هیچ‌یک تجربه دفاع و جنگیدن نداشتند و هیچ دانشگاه نظامی را ندیدند، در دفاع از حریم مقدس که تمام دنیا در مقابلشان بود مقاومت کردند و اخلاص آنان معادلات کل دنیا را برهم زد و دشمن هرگز تصور نمی‌کرد که ایران و رزمندگان ما بتوانند چنین مقاومتی از خود نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha